Tisdag

Idag efter jag hade varit på arbetsförmedligen åkte jag och hälsade på Tobbe i hans nya lägenhet=) Kommer garanterat bli jätte fint när du har fått i ordning allt! Blev inte så långvarit för Tobbe skulle iväg och jag skulle iväg och handla med syster innan jossan skulle hämtas på dagis! Får komma någon annan dag.

Idag blev det Pasta & skinksås till middag. Gud så gott det blev & det tyckte Josephine också.
Hon har gått och blivit en kräsen dam när det gäller mat? Kanske släktar på moster lite för mycket :P För inte är det på mig inte!

Nu ska jag ta och diska och sen fixa lite kvällsfika till gumman innan det är läggdags.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Moster

inte ska vi väl skylla på moster ! nanana

2009-03-03 @ 22:15:50
URL: http://moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0