Sugen...

Läste nyss Annes blogg och blev ännu mera sugen på att åka till ikea! var ett bra tag sen jag var där nu. Måste köpa lite förvaring till Jsoephines rum sen så hittar man ju alltid något annat trevligt.

Igår var vi hos familjen Lönnberg hela dagen lång. Både jag och Josephine var helt slut när vi kom ``hem´´ gjorde inte allt för mycket innan det var dax för gumman att hoppa ner i sängen. Och gissa vem som somnade på två röda?=).
Blev en rätt så tidig kväll för mig också. Lars var ju ändå borta med jobbet så jag orkade inte sitta vaken och vänta på han, nog för att det inte blev så sent som jag trodde...

Snart kommer Jennie lr Hans hit med hundarna och då ska vi äta frukost och fixa så vi kan ta oss ut på en promenad.

Uppdaterar säkert senare=)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Anne

tack nä ska jobba som handledare där ska på intro idag första dagen

2009-03-09 @ 10:36:02
URL: http://annew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0