Magsjuka= Gravid!

Är så trött på alla som tror att man är gravid bara för att man mår illa!!! Och det ska jag ta och berätta att jag inte är! Hoppas alla förstår det nu :)
Nog om det.

Idag har det inte hänt allt för mycket för min del. Moa var så snäll och hämtade Josephine så hon fick komma ut och leka i det fina vädret idag=) kan ju inte vara det roligaste att sitta inne med en sjuk mamma. Blev till och med övernattning där.
Så imorgon blir det en liten sovmorgon. Jag tror nog att Josephine har världens bästa moster som ställer upp så mycket för henne!

Det var allt för mig idag. Lika intressant varje gång?:P

Puss på mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life

Haha klart det är intressant :D

2009-03-05 @ 08:18:55
URL: http://tobys.se
Postat av: Jennie

Ja, men är du RIKTIGT säker att du inte är gravid. ASG

2009-03-05 @ 13:27:07
URL: http://jennielonnberg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0