Hoppas.

Idag ville Josephine ha morgon 04:45 men det gick jag inte med på. Förklarde att det förfarande var natt så då somnade hon om till 05:45. Snart ska vi knalla till dagis och sen hem och hämta syster och hundarna för en promenad. Sen ska jag nog vila en lite stund så man orkar vara vaken en stund ikväll.

Har ett jobb på gång nu och det känns riktigt bra :) Får bara hoppas dom vill ha mig och att min gamla chef ger goda referenser.Annars gäller det bara att söka, söka & åter söka en massa jobb.

Imorgon åker jag, Lisa,Josephine & Emil til Piteå och knallar på stan. Det kommer säkert bli riktigt trevligt speciellt när vi typ aldrig umgås nuförtiden.

Nu blir det dagis,


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ses imorgon! :)

2009-03-25 @ 15:22:58
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du inte får nå jobb

2009-03-29 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0