Frisk

Idag mår jag hur bra som helst :) kanske bara var något dåligt jag hade ätit eller så?

Sitter hos min far just nu och väntar på att Moa ska hämta upp mig och Josephine. ska till stan en snabb sväng och fixa lite sen blir det hem och packa väskan och åka mot Durrudden :). Imorgon åker vi nog till Stockbäcken och sover där för vi ska ju vara hunvakt hela helgen. Syster och Hans ska troligtvis till skellefteå och bo på hotell och så. Då måste man ju vara en snäll syster och ställa upp som hundvakt!=)

Annars ikväll är det ju första matchen för Luleå i slutspelet=) Var faktiskt lite sugen att åka och kolla men jag orkar inte skaffa barnvakt för det. Får kika på Brynäs-färjestad på kanal 9 istället. vi får styra upp nästa hemma match istället.

Nu ska jag ringa Moa och höra vart hon tog vägen..

Hejs..

Kommentarer
Postat av: Moa

det finns FLER syskon som har hund du kan vara hundvakt åt ibland.. :P

2009-03-05 @ 20:31:44
URL: http://Moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0