Uppehåll

Nu har jag haft ett stort uppehåll i mitt bloggande igen!:( Har inte riktigt haft någon ork att blogga.

Har äntligen börjat jobba lite och det känns riktigt skönt! Man blir så slö att bara sitta hemma om dagarna :(
I tisdags blev vi vikarier bjudna på middag av våra chefer och vi gick igenom det mesta som gäller på Roknäsgården ( Nog för att man visste ju typ allt).
Det var mycker trevligt och snällt av dom! Ofta det hade hänt om jag fortfarande hade jobbat i Luleå kommun! Där gäller det att betala själv om man ska göra något med jobbet!

Idag är jag och Josephine lediga hela dagen lång!=) Ska fixa och dona lite här hemma för på lördag har vi ju kalas för Vilhelm som fyllde 4 år den 31/5. Kommer säkert blir en jäktig dag som vanligt! Men det får man ta.
Sen så måste jag börja kolla runt efter någon fin klänning till 4 juli för då ska vi på bröllop! Kul, fast det kanske hade varit lite roligare om man hade träffat brudparet först!:) Men det blir nog jätte bra ändå.

det var allt för idag!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ojsan hoppsan, Elina har uppdaterat!! ;D

2009-06-04 @ 09:53:57
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0