sovmorgon.

Idag blev det sovmorgon till kl 10:00 och det var riktigt skönt!!! Josephine har spenderat natten hos moster Moa. Tänkte ringa Moa på ett tag och höra när dom kommer hit. Saknar ju min lilla prinsessa!

Helgen har varit lugn och skön men det beror väl på att jag har jobbat! Inte det roligaste när det har varit så bra väder. Fast igår på min delade tur var vi till Öjebyn på kyrkmarknaden. Hittade inte något men det var trevligt ialf.

Till helgen är det dax för bröllop. Har köpt mig en klänning som jag hade tänkt ha men jag är lite osäker på om det blir den eller inte? Sen så har vi inte köpt någon bröllopspresent! Är så jäkla svårt! I nödfall får vi väl köpa ett presentkort på servera eller nå??!

nä nu ska jag fixa lite frukost/lunch.

Hör sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0