Måndag

Idag har jag & Josephine haft besök av Suzie & Rasmus :) Magnus och Petri skulle åka och kika på någon bil i piteå så då var det lika bra att passa på :)
Sen har pappa Daniel varit här och hälsat på Josephine.
Alltid lika kul för henne när han kommer. Åkte även förbi familjen Lönnberg en sväng och tittade till lille Albin.

Denna vecka är redan fullbokad?! Hade inte räknat med att jag skulle jobba nästan något förutom på Söndag men det blev ti-on-tor också. Känns riktigt bra att jag äntligen har kommit igång så bra med jobbandet. 
Och ett stort plus är väl att jag slipper springa på Lernia hela tiden.

På fredag blir det lite fest för min del kanske Lars också om jag har tur.
Frida tar ju studenten så vi ska till Ann-louise och äta middag och så=) Kommer säkert bli mycket trevligt.
Vi  får håller tummarna att vädret ska vara bra.

Nää nu ska jag nog gå och kolla om Lars har fått ungarna att somna. Låter inte som det :P

Hejs svejs!

Slänger upp några bilder..



Josephine & Rasmus



Lille Albin :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ooooh, vad söt han är lille Albin!! :) Vad fuskigt att du får snosa på bebis :) Vad säger Elias nu när han blivit storebror då? :)

2009-06-08 @ 22:27:10
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: syster

men då kirrar vi ihop något och åker ?! :)

2009-06-08 @ 22:57:26
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0