Ledig.

Skönt att vara ledig idag med tanke på att vädret ska bli kanon bra igen :)

Igår jobbade jag och det kändes inte så roligt när det var stålande sol ute.
Men efter jobbet så kom Moa & Suzie och hämtade upp mig och då åkte vi in till stan. Vi gick & käkade på Thai garden? och det var mycket gott sen gick vi en snabb sväng på stan och kikade. Hade inte så mkt tid på oss så det blev bara en solhatt till Josephine.

Idag är båda ungarna här :) ska snart äta frukost och sen gå ut och leka en massa innan båda åker iväg.Josephine ska till sin pappa och Vilhelm ska till famor & farfar och spendera natten. Ikväll är det svensexa hemma hos oss, får se om jag åker till syster och spenderar kvällen där. Sen hem och ta det lugnt för imorgon är det jobb som gäller.
Ska höra med Lars om han orkar hänga upp hängmattan så jag får mysa på hemma ikväll. Om jag nu klarar av myggen :P

Nu frukost!




Mysigt va?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0