Helgen

Fredagen blev riktigt trevlig fast vi inte riktigt hade planerat något.

Först åkte vi till Ann-louise & grillade med studentbarnet och tog oss några öl till det. Sen skulle studenten iväg på sista klassfesten så då började jag & Moa fundera på vad vi skulle hitta på?
Kände inte riktigt för att åka på krogen så då bestämde vi oss för att åka till byn och fortsätta där.
Sagt och gjort så skjutsade Magnus oss dit så vi knallade förbi Thommy där det var lite folk. Blev läggdags kring 1 tiden och det var riktigt skönt.

Igår slappade jag hela dagen lång hemma hos Pappa och det var inte för att jag var bakis:) Kände bara att jag behövde det! Sen kom Lars och hämtade upp mig efter han hade varit och skjutsat hem Vilhelm.Kom hem strax efter nio och då blev det film och lite godis :)

Idag är det bara jobb som står på schemat! Delad tur oxå:/ ska snart börja göra mig klar för att åka tillbaka. Men tiden går ju ändå så fort så det e ju bra! Och Josephine kommer inte hem ikväll för Moster Moa ville kidnappa henne till imorgon. TRISST!!! Men det blir nog bättre för henne så att hon slipper vara på dagis 06:30-16:30 imorgon...

Nu måste jag byta kläder och kamma håret :D

Hejs..


Kommentarer
Postat av: Moa

det är inte alls trist :D

2009-06-14 @ 22:16:20
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0