Vart försvann sommaren?

Precis! Vart försvann den? Tycker den kan komma tillbaka nu och speciellt när jag blir ledig tills på torsdag :)
yr.no hade ialf lovat lite sol i veckan så vi får hoppas att det stämmer.

I helgen har det inte hänt mkt alls beror ju på att jag har jobbat och då har man inte så stor ork att hitta på något. Idag kl 1 slutar jag och är ledig fram till Torsdag så då ska man väl ta och hitta på något kul=) Nog för att det kommer nog bli det imorgon.
Kisse kom hit i lördags. Patrik (Hasses bror) ska vara hos familjen Lönnberg över semestern så dår får han bo hos oss. Är bara livrädd att han ska klösa sönder min soffa :S än så länge har det gått bra ialf :) Men börjar han åker han ut!!

Var förbi mamma och ture igår en sväng på kvällskvisten och det var väl på tiden.
Mamma är lite rolig ibland.

Jag :
För mig blir det troligtvis Luleå kalaset på torsdagen för då är det Rix fm festivalen och Heat kommer
Mamma :
ja men det gör dom ju alltid.
jag: haha mamma då! Alltså inte hit utan Heat! :)

Haha kanske inte så roligt i efterhand men när hon sa det var det lite kul ändå=)

Nä nu ska jag börja bege mig mot jobbet.

Pusshejs!



Kommentarer
Postat av: Lisa

När är lulekalaset? Jag vill också åka ;)



VI ses imorgon!! :)

2009-07-13 @ 09:29:19
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: tobys.se

Haha fan vad roligt :D

2009-07-13 @ 10:25:27
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0