Jahapp!

Hittade mig en klänning till bröllopet till slut :) Inte illa att ha så tur att hitta allt tre timmar innan :P Men nästa gång jag ska på något speciellt ska jag fixa det minst 3 veckor tidigare :)
Var riktigt trevligt på bröllopet med god mat & dryck.

Igår åkte min lilla prinsessa till sin far och ska stanna där i 2 veckor :( Får se hur det kommer att gå? Har ju bara varit borta från henne en vecka tidigare och bara det var JÄTTE JOBBIGT! Får väl ta och kidnappa henne någon dag ialf!

Idag så är det jobb som står på schemat. Självklart kommer det säkert bli kanon väder bara därför! Får ta och lägga mig i hängmattan när jag kommer hem mellan 12-15:30 :)

På tisdag hade vi tänkt bada tunna och dricka någon öl här hemma hos oss :) Tobbe,Sandra,Moa,Patrik & Lisa skulle nog komma:) Kommer säkert blir skit kul! Och denna gång så blir det väl att Lisa & Patrik sover över så dom slipper åka hem innan tunnan har blivit varm.


Oj vad klockan sprang iväg dax för jobbet.

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur i hela fn hinnar man blogga innan man far till jobbet???

2009-07-11 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0