söndag

Idag ville gumman stiga upp redan kl 6. Kanske beror på att vi somnade i soffan igår kväll ganska tidigt :P. Så nu sitter hon och ser på pippi och jag bloggar lite.

I fredags skjutsade Moa oss till Lars & Vilhelm. När vi kom dit blev det nästan middag på en gång sen iväg till Familjen Bergman och firade lilla Viktor som hade fyllt 2 år förra fredagen. ungarna lekte på och bakade med trolldeg. 
Sen var det dax att åka hem, var nog hemma vid nio tiden någon gång.

Igår kom vi hem vid tolv tiden. Lars och ville brummade vidare till Kiruna. Efter lunchen gick jag och Josephine till dagis för att åka skridskor :) Det älskar jossan. Var väl inte ute så länge för det var ändå rätt så kallt. Sen var det lugnt hela kvällen men godis och mys.

Nu ska jag ta och fixa lite innan josephine ska åka till sin far.

Får inte glömma att berätta att  jag har världens gulligaste pojkvän som hade köpt rosor till mig på alla hjärtans dag=)

Heeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0