Sjuk

Då var det Josephines tur att blir sjuk :/ inge kul med feber och ont i halsen. Så idag blir det bara en massa film och mys i soffan. imorgon var vi bjudna på middag hos Lars föräldrar men det får vi tyvärr ställa in:( men vi åker nog ändå till pite idag.

Just nu ligger gumman och vilar så då passar jag på att rensa bort en massa kläder som ligger och skräpar i garderoben. Tror jag är igång med tredje säcken nu :S Det ändå negativa med att gå ner i vikt är ju att jag får slänga en massa nya kläder som jag knappt har hunnit använda.  Måste nog till stan snart och inhandla en massa nya :)

Nä nu ska jag ta och fortsätta 


En liten bild på min sjukling.
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gullunge!! Ni får se till att bli friska och komma och hälsa på sen :) Ge Jossan en massa kramar från mig och Emil! :)

2009-02-18 @ 22:44:34
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0