Seeeeg

Går inte så bra för mitt lag att hoppa in i duschen :S Känner mig så seeeeeg! kommer ta evigheter att göra mig klar känns det som. Hur ska jag hinna platta håret när jag inte ens har med mig en hårfön? Smart Elina!:P Men men det ordnar sig.
Lars är och hämtar ved med Magnus och här sitter jag och bloggar! Haha vad slö jag är. 

Ikväll kommer Lisa, Suzie, Magnus och Moa hit :) Det kommer bli riktigt trevligt. Såg ju att det var Melodifestivalen ikväll, hade helt glömt bort det. Så det blir nog att kika på det skulle jag tro=) Annars blir det nog en massa svammel och skvaller som vanligt när vi är tillsammans.

Oj nu har klockan verkligen srungit iväg. Hörs imorgon gott folk.

Ha en trevlig kväll.  


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för igår, jätte trevligt! :) For ni ut sen eller vad gjorde ni?

2009-02-22 @ 18:55:44
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0