Nytt försök!

Ska ta mig ett nytt försök att blogga här i stället. wordpress var nog inte riktigt min grej.Haha!

Då ska vi se vad denna torsdag har att erbjuda mig och Josephine. Får hoppas det bli lite varmare ute så vi kan gå ut och åka lite pulka och sånt. Blir ju så trisst att sitta inne hela dagen.

Har förövrigt gått och blivit arbetslös! Bläää. Har inte ens hunnit vara det en vecka och jag håller redan på att DÖ! Men det positiva är ju att jag får mer tid med min dotter. Sitter stark och funderar på om man ska börja plugga? är nog det bästa när Josephine fortfarande är så liten. Men vi får se, tänker då inte hoppa in i något förens jag är helt säker på att jag ville satsa på det till 100%.

Nu ska jag slänga in lite tvätti maskinen sen bli det frulle.



Bjuder på några bilder :)

Jag och Toby :)
                                Jag och Toby :)



 
                                Rasmus & Josephine



Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Suzie

Åhh... va söta dom var :) Måste ta en lek dag nån gång. Fara till leos kanske. Ha de fint. Kram ;)

2009-02-12 @ 11:25:38
Postat av: lasse

vilken tjockis rasmus är:P

2009-02-15 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0