Ny vecka

Idag blev det sovmorgon för min del och riktigt skönt var det!  Och nu sitter jag  här med min kaffe kopp och kikar runt lite på mina nära och käras bloggar. Blir typ det första jag gör när jag sätter igång datorn!=) Men man vill ju vara lite uppdaterad i sina nära och käras liv.

Denna vecka har jag inte så mycket inplanerat ska iafl på Arbets på torsdag men sen är det tomt i veckan. Ska nog dra mig mot Gammelstan någon dag och hälsa på Lisa för jag har ju inte varit där sen dom har flyttat till Marieberg och det e nog på tiden? Eller vad tycker du Lisa?=).

Nu ska jag nog ta något


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaaa!! Det är då verkligen på tiden! :) Hör av dig :)

2009-02-16 @ 22:14:27
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0