Torsdag

Idag lämnade jag Josephine på dagis 09:30  och  det gick hur bra som helst när jag skulle gå=) Hon blev bara lite fundersam när jag gick och satte mig i en bil och lämnade cykeln utanför dagis.

Jennie, Hasse och Elias hämtade upp mig för att åka vidare mot staden. Hittade ett par ofodrade stövlar och en vårjacka till Josephine. Sen gick vi till ett fik och åt lunch. Sen började klockan närma sig 13:30 och då var det bara att åka mot dagis och hämta Jossan. Hade gått jätte bra idag med. Tog kanske bara 3 min innan gumman hade somnat i cykelstolen :( kan berätta att det är inte det roligaste att cykla med ett sovandes barn! Men det gick bra ialf.

Sen blev det middag och Lars åkte lika fort som han kom hem (hämta Vilhelm) så jag och jossan har spikat upp lite tavlor och försökt klistra upp wallies. Inte så lätt när en 3 åring vill göra själv!!! ska nog fixa till det när hon har somnat.

Nu börjar klockan bli mycket så nu blir det sängen för den unga damen..

Pusshej.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0