Länge sen.

Har inte riktigt haft tid att blogga på senaste tiden. Har haft hur mycket som helst att göra nu när vi har flyttat och än är vi ju inte klara. Barnens rum är ialf nästan helt klart bara lite tavlor och sånt som ska upp på väggarna. Josephine tyckte det var jätte fint så nu väntar vi bara på att Vilhelm ska komma och få se=).

Denna vecka har vi inskolning på det nya dagiset=) Går riktigt bra ( Som jag trodde) så idag ska jag lämna henne ca 3 timmar första gången. Trodde det skulle bli en riktigt skön mjukstart för Josephine men icket! På måndag böjar jag intro på Roknäsgården :) Riktiga hästpass 12-21 måndag & 7-16:30 på tisdag. Men det ska nog gå jätte bra det. Känns riktigt skönt att äntligen få börja jobba igen. Det är inte kul att gå hemma förlänge.

Josephine ligger fortfarande och sover själv så vaknade jag stax efter sju! Skönt att få vara själv en stund på morgonen och bara få vara!

Nu ska jag fylla på lite mera kaffe sen ringa Lisa!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag som låg och sov! ;) Men ring du igen :P

2009-04-22 @ 10:12:55
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0