kalas

Nu har vi haft 3 års kalas i två dagar :) Delade upp släkt och vänner så det inte skulle vara allt för mycket folk samtidigt.
Josephine fick en massa fina presenter t.e.x. El motorcykel,My little Pony, Matstol till dockorna,Micro,kläder och en massa annat som jag inte orkar skriva. Så nu har det varit 100% från

                                                                    morgon och kväll med leksakerna.



 

Nu är det inte länge kvar för mig och Josephine tills vi bli pitebor. Yes!!!  Ni som inte visste så flyttar vi till Durrudden nu i mitten av April. Känns lite läskigt men det kommer nog bli jätte bra :)
Får hoppas inskolningen ska gå bra & att Josephine ska trivas där. Men om jag känner min dotter rätt så går det nog galant :)

Nu ska jag slänga mig i duschen.


Over and out!

Kommentarer
Postat av: maddux

nämen gud så trevligt...hoppas det kommer gå bra =)

2009-04-02 @ 01:27:57
URL: http://maddux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0