Ett tag sen..

Påsken har varit och på skärtorsdag hade jag en liten utflyttningsfest för mina vänner och några grannar :) Blev mycket lyckad kväll förutom något missförstånd. Men det får man leva med.
Grannarna ovanför mig var kanske inte dom gladaste men ibland får man leva med det plus att vi höll ju bara i gång till ca ett.

På lördag åkte Lars upp till stugan men jag & Josephine stannade kvar för Josephine skulle till sin pappa på söndag. 
Vi åt lite påskmiddag, påskägg och myste på :).
Sen på söndag när Josephine hade åkt så kom jag & Moa på att vi skulle ta och packa oss in i bilen och åka mot kikkejaur :) En lite suprise! Mycket trevligt var det, Kanske lite för rund om fötterna bara :P.

Måndag var jag heeeelt slut! Vi var bjudna till Lars föräldrar på Påskmiddag! Riktigt gott och en bra avslutning på påsken=)

Snart ska vi börja göra oss klara för dagis. Idag blir det sista dagen för Josephine på Ersnäs dagis så då ska hon få bjuda på glass till alla barnen:) Sen blir det packa en massa till och så dra vi oss mot piteå=)


Hörs senare ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0